ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

MASHDAR

Assalammualikum,

Hurm...
Macam mana aku nk start story...-_-
Okehh...
Mashdar ni nama group fotographer ni....
Diorg ni terdiri drpd org2 yg hebat dlm dunia camera ni...
Aku kenal diorg ni pon secara x sengaja...
Along ajak so aku pon g je la jengok kot ada ilmu yg bleh aku kaut betimba2..hahaha

Honestly diorg ni semuanya pelik2 mcm aku gak...
Tapi d sebbkan diorg ketogery pelik tu yg buat aku rasa selesa...
Hahaha... selamber aku kata diorg pelik...
Tapi pelik tu yg buat aku suka...
Sbb aku pon ketogery pelik..hahaha

Wpon aku x serapat mana dgn diorg...
Tapi diorg ni buat aku rasa selesa...
Aku ni mmg masalah bekawan...
Actually aku sgt pemalu org nya...
Tapi if da kenal muka tembokkkk sgttttt!!!!
(Itu aku kena mengaku n sedar diri)
Aku rasa dgn diorg la bleh keluar ayat2 ketahikkan n kejantanan aku..hahaha
Klo dgn org lain kompem diorg asa aku pelikkk..-_-

#pape pon thanks kat k cheetah n the gengs accept me as a friend...^_^

Tiada ulasan: