ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

DUGAAN BERAKHIR

Assalammualaikum,

Org kata dlm tempoh berkawan pasti ada dugaan..
Ya itu aku lalui...
Aku x pernah declare yg aku dgn dia ada relationship special...
But we know each other...

Klo bukan jodoh usaha mcm mana pon tetap xkemana...
Akhirnya dia bertunang dgn org lain...
Hahaha.. kadang2 aku tergelak dgn kehidupan aku ni..
Setiap kali aku kwn dgn laki tu rapat skit..
Last2 jd tunang org...
Aku mcm ni jugeee...
Hurmmm... xpaham aku dgn diri aku...
Hahah

Dlu si safuan... last2 tunang dgn ana...
Pastu Qasmal tunang dgn pilihan mak dia...(xtau la betoi ke x)
Aku juga tggl dgn putih (kucin aku) x beteman...

Aku bkn nya xda perasaan nk frust ke hape...
Cuma aku rasa buang masa...
Pisang pon dah berbuah dua kali...
So ceritanya aku dah fedup...
Now aku 25thn...
Apa lagi aku pikir...
Duit.. rumah kreta n business...

Aku simple ja...
Aku nk jalani kehidupa tanpa d ganggu masa silam..,
Aku sibukkn diri utk melupakan kisah silam...
Aku dah xda perasaan...

7 dec 2014 ni...
Lelaki yg aku admire since 2010 will married...
Dasyat x dasyat...
Aku bleh cover perasaan aku dpan dia selama 2tahun...
X terucap aku nk kata aku suka kat dia...
Aku bukan mudah suka n cinta kat org...
Tapi itu kuasa tuhan...
Bukan aku nak ada perasaan itu n bukan aku buat2 suka...

Bila dia jemput hadiri majlis pernikahan dia...
Tau x aku rasa aku nak sgt hadiri...
Bukan sbb apa.. aku just nk tgk dgn mata kepala aku yg aku da xda peluang luahkan kat dia...
Wpon aku dah redho semua ni...
Semua memory selama 2 tahun tu x pernah luput..
Wpon aku d anggap sbgai kawan..
n adik lelaki untuk dia terangkan tentang dunia It dia tu...
Aku tetap suka wpon aku x paham sepatah haram dia citer..hahaha

Kadang2 aku terpukul dgn apa yg tuhan hukum aku...
Myb aku pernah menolak hasrat seseorg pada aku kerana aku terlalu setia admire seseorg yg ku anggap idola aku dlm alam university...

Aku belajar mengenali org lain...
Menerima org lain dlm hidup aku...
Tapi aku hampa...
Aku terlalu setia n bodoh menunggu sesuatu yg bkn milik aku...
Jadi aku biarkan diri aku terbang jauh

Aku membuat keputusan hidup bersendirian...
Apabila aku meningkat dewasa tanggungjwb aku juga meningkat..
Percaya atau tidak aku umpama ank lelaki dlm keluarga utk mengurus itu ini..
Tapi still d kata mcm2....
Aku terlalu sakit dgn kehidupan dunia....

#Insyaallah pasti diaturkn sesuatu yg lbh baik...aminnn

Tiada ulasan: