ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

Married??

Assalmkum...

When im 22 years old...
Im target want married at 25 years old...
But now im 25 n important thing im still single..haha
Should i tell u y? Coz they said im gay n lesbo...hahaha
Crazy rite...

Aku tetiba terpikir aku x mau kawin...
Sbb aku x nampak siapa akn pelihara keluarga aku..
Slama ni keluarga aku sara org..
adakah aku tersangat kecewa aku pikir mcm ni?
Hahaha.... aku enjoy dgn life aku without man...
Just sometime aku rasa jika aku mati dahulu siapa mampu jaga family aku...

Aku bahagia n semakin bhagia mendpt kwn2 br...
Aku ingt hati aku xkn terusik...
Tapi sangkaan aku hancuss
Aku mula menerima seseorg dlm hidup aku...
Tapi aku x nampak jln kesudahan...
Dia pon x yakin dgn kehidupnnya...
Betapa kusutnya kepala aku menidakkn perasaan ni...

Aku biarkn perasaan ni berlalu...
Jika ia trus kekal aku hanya mampu berdoa agar tdk d sakiti
Aku x pernah sembg psl kawin dgn org laki wpon dgn ex aku dlu...
Yg aku tau gadohhh...
Tp aku pelik dgn dia yg dok gatai nk nikah.. haha

# hope fyka dpt bertemu dgn ko semula n korg akn bhagia semula... kesilapn dahulu jgn d biarkn terus menyelubungi kehidupn yg mendatang.. aku yakin akan jodoh korg...

Tiada ulasan: