ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

Fyka

Assalammualaikum,

Andai kata coretan aku ni yg terakhir untuk mu,
Hope u know that im already fall in love with ur guy...
Aku minta maaf kerana hadir dlm  hidup dia seketika...

Sepanjang pekenalan aku dgn dia...
Hanya tentang engkau yg meniti dibibirnya...
Permulaan pekenalan aku hanya sekadar bersahabat..
Tapi perasaan itu telah bertukar setelah lama aku kenali dia...

Aku mohon maaf....
Tapi perlu kau tahu...
Sepanjang perkenalan aku dgnnya...
Engkau tidak pernah d lupakannya...
Pasti setiap perkara mengenangkan tentang engkau...
Tidak ku rasa cemburu dgn engkau..
Tapi aku rasa bertuah menjadi diri kau...

Engkau tetap memenuhi setiap ruang hati dia...
Engkau tetap kekal bertakhta wpon selepas engkau dia memilih sesorg dlm hidupnya...
Tetap engkau juga yg terbaik d matanya n hatinya...
Aku yakin sekiranya engkau mengetahui hakikat ini pasti engkau menyesali perpisahan telah berlaku antara korg...
Aku perhatikan diri dia...
Dia kesunyian...

Aku hadir hanya sekadar menjadi penawar sementara ni...
Kehilgn kau membuatkn dia terlalu sakit...
Aku pasti sekembalinya kau d sisi...
Boleh membuatkan engkau dan dia bhagia semula...

Aku...
Aku x mengharapkn apa2...
Melainkn melihat dia tros sihat n bhagia n tros tersenyum...
Ko percaya or x dia menunggu kau kembali d sisi dia...
Kau lah kekuatan dia...
Aku berharap dia bhagia n merasai erti kebhagiaan...
Jika dia bhagia cukup tenang untuk aku troskn kehidupan ni...

Aku tetap menjadi rakan.. sahabat n pendengar setia...
Aku mengharap dia menemui kebhagiaan dgn engkau dn kebhagiaan akhirat...
Semoga doa aku termakbul...
Smoga segalanya berjalan dgn lancar...
Aku x mampu impikan sesuatu yg indah dgnnya...

Fyka...
Engkaulah insan yg teristimewa d hatinya...
Insyaallah doa aku sentiasa untuk kebhagian sahabat andai aku...
Kewujudan aku sekadar mitos...
Hanya engkau sahaja dr dlu hingga kini bertakhta d hatinya...

# Semoga kita sama2 mencapai kebhagian dunia n akhirat

Tiada ulasan: