ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

Azizi & Aisha

TAHNIAH!!!!

7hb Dec 2014
Adalah hari pernikahan Dia...
22 Dec 2014
Adalah hari ulgtahun kelahiran dia...

Adakah kerana aku memendam rasa...
akhirnya aku hanya mampu melihat engkau dr jauh...
Dan engkau kini jadi milik org...
Aku xda kekuatan meluahkn...
Tiada secalit pon penyesaln...
Tp aku tiada peluang n kekuatan mengatakn tentg prasaan ni...

U r my inspirasi...
Aku bkn la seorg yg bijak pandai...
Tapi melihat kejayaan ko..
Aku berusaha jd yg terbaik...
Kebijaksanaan ko membuatkn aku tdk berckp dgn tin kosong...

We in diffrent level in education...
Should i tell u how much i admire u...
4 years...
Since sem1 in university...
I tough i will tell u after u back australia n graduate...
When i know u have some1 special i stop distrubing u...
Its hurt but im ok..

Aku akn bawa diri dgn merawat luka d hati...
Insyaalkah...^_^
#pape pon tank u coz care of me..^_^

Tiada ulasan: