ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

CINTA XSEMESTINYA DIMILIKI ^_^

Assalammualaikum...

Lama dah x update kan...
Tajuk da gempak....
Ceritanya mcm hampeh...
Ni semua gara2 kebodohan sendiri...
Tapi ape pon org kata lantak pergi...
Bukan aku x berusaha utk memiliki ...
Tapi DIA KAWAN aku...
Ape aku mampu beri aku beri...
Slagi aku mampu bertahan aku bertahan...
Aku xkan sesekali toleh kebelakang...
Tapi igt... jika kau lepaskan ape yg aku beri aku akan kutip balik..
Sbb segala yg aku beri adalah dr perasaan syg yg mendalam...
Aku berikan semuanya sesuatu yg amat aku syg n sukaa...
Aku bkan sekali alami perkara ni tapi dah 3 kali...
Cuma ni berbeza kerana aku tdk bertepuk sebelah tgn...
Dan rakan ku sendiri akan kecewa...
Aku pelik mcm mana diorg tau...
Selagi boleh aku sembunyikan...

Tiada ulasan: