ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

KEHADIRAN DIA

Assalammualaikum,

Huiii...
Nak kata kata suka tu mmg ada...
Nak kata sayang tu pon mmg ada....
Yang cinta tu aku x pasti...

Dia ni terlalu unik...
Aku selesa kwn dgn dia...
Dis sgt giler org nya...
Ckp mmg x cover...
Kadang2 nk ja aku sumbat stokin dlm mulot dia...hahaha

Dari awal aku kwn dgn dia hingga kini aku mendoakan dia kembali ke fitrah asal...
Tau kenapa? Sbb mak dia dah mendidiknya dgn sempurna...
Namun langkah nya terpesong...
Wlau mcm mana pon kena berusaha berdoa untuk dia jumpa jln yg benar...

Dunia yg dia lalui bg dia sgt memeritkan...
Aku cuba untuk mengurangkan kesakitan dlm kehidupan dia...
Aku mampu menolong setakat mana yg termampu...
Mungkin kehadiran aku dlm kehidupan dia sekadar untk seketika...
Apabila dia dah stabil n kukuh aku akan pergi melangkah...

Aku xkan luahkan apa yg aku rasa...
Sbb aku tahu perasaan aku ni akan membuatkan persahabatn ini bermasalah...
Hati aku sgt yakin eyka pasti akan kembali semula pd ko...
Hati seorg perempuan ni lembut...
Fyka tahu ko baik jd x mustahil dia aka  cr ko semula...
Mmg hati aku pedih memikirkan hakikatnya...
Tapi itu perkara biasa yg perlu aku hadap....

#Jika mulot aku masin aku janji aku akan hadir majlis perkahwinan ko...^_^

Tiada ulasan: