ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

2014 ^_^

Assalammualaikum,

Hye guys...Hye gurl...
Dah hampir setahun aku x update blog ni...
PFuhh... pfuhhhh.. pfuhhhhhhh
Dah berhabukkkk n bersarang  dahhh blog caroot aku ni wehhhh..
Tau pasai pe....
Ni anak habaq maii ni....
Aku lupa password..hahahaha
Tapi akhirnya......
Aku bejaya membuka kembali!!!!!muahahaha

Akan ku coretkan pejalanan n kata2 pujangga n x lupa carootan khas untuk blog aku yg x brapa nk gud sgt nihhh..hahahaha
Banyak jugak la tragedi yg da blaku sepanjang 2014 ni..
Now nak penghujung dahh...
Excited glerrnak updated alot of story in 2014...
Walaupon dah basi n dah bekulat punya story..
Tapi aku peduli ape kan....
Ni crita aku.. n blog aku...
Kau haderrr....
Korg jgn nak carutt sgttt kehh...

#rinduuuu nk berbloger...muahahaha

Tiada ulasan: