ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

AKU DAH MERDEKA!!!

Assalammualaikum,

Kenapa aku kata aku dah merdeka?
Ahahhhh!!! ni la aku nak story...
Aku dah merdeka dr perasaan sayang yg TERAMAT sgt kat hamba ALLAh ni...

Aku x tahu la mcm mana kehidupan dia...
Insyaallah kita tgk bln 11 ni...
berlangsung x MAJLIS dia...
sbb DIA ni kepala AUTA skit...
aku kenal sgt dia tu....

Aku x kisah la....
Lagi pon aku dah bleh hadapi dia secara depan2 skali pon...
Dlu aku menghilangkan diri sbb aku takot...
Takot aku lemah hadapi dia....
Aku takot diri aku ni x bleh kehilangan dia...
Tapi alhamdulillah dalam tempoh tu aku menemui kebahgiaan...

Ada ke org kata kami ni seiras...
Myb ya kot....
tapi org kata muka ada iras ni ada jodoh...
betol ke???
oHHHHH Myyyyyy!!!
sorry ler den ludah x jilat balek...lalalalala


P/s: sowwyyyyy lerrr.... klo kehadiran aku buat ko sakit hati...

Tiada ulasan: