ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

Plesss dont show u really stupid ^__^

Assalammualaikum,

Sememangnya aku bkn seorg yg penyabar...
bg aku penantian tu satu penyiksaan... hahaha
Tapi kadang2 kita x sedar ada org dah lama menunggu kita....

Actually ni crita pasal cinta...
Aku ada la skit sebanyak crita psl cinta...hehe

 aku xkan bercinta sblom kawin la kan... haha
da suka mai minag nikah tros... ja la... tu br tau cinta ka dak..hahaha

Aku pasti setiap entry dlm blog aku ni mesti pompuan2 akan benci punya...
tapi aku mohon korang think positif n pikir secara waras...
ada betolnya apa yg aku ckp ni.... ni bkn angkat bakul sendiri...

Okehhh...
mcm ni.... aku kesian dgn kaum aku sendiri iaitu kaum hawa..
yg asyik d TIPU oleh Syaitan bertopeng kan MANUSIA...
maklomla Kaum adam ni da banyak pupus..hahaha

tapi kena ingat...
Kita pompuan sila la jadi pandai sikit...
x blaja sampai masok U pon x pa...
janji pandai jaga diri....

sorry la aku guna bhas kasar skit...

Beb kadang2 aku malu ppuan gado pasal laki...
tolong la... bkn untung apa pon...
klo begaduh nak pertahankan rumah tgga x pa...
stakat rebut BF ni...
Sedekah ja la.... jgn nak serg2...

laki ni mmg lumrah...
miang....
test market...
semua org dia nak ayat...
tapi klo dia syg sorg jer....

pompuan slalunya xkan lepas BF sampai nk bunuh2 diri  sbb perkara utamanya ialah..
semua benda dia korbankan sampai dia pon terkorban....
dah semua bg apa lg yg laki tu harap???? harap pompuan tu blah ja la....
kejam kan??? tapi itu la hakikatnya...

pless.... open ur MIND sbb b4 this korg just OPENMINDED sgt...
kita pompuan jgn tunjuk lemah sgt n bodoh sgt...
klo laki MINTAK PUTUS pujok skali dua ja...
jgn merayu mcm org gila...
klo x mkn d pujok blah.. angkat kaki...



P/s: Percayalah Allah ciptakan manusia berpasang2...

Tiada ulasan: