ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

CEPAT MASA BERLALU ^__^

ASSALAMMUALAIKUM,

aku pernah gagal dlm percintaan...
lagi2 aku ni jenis kalis CINTA..
skali aku syang aku setia sorg ja...
sanggup tggu mcm org bodo...
percaya kan dia idup2 wpon aku tau dia curang..
Aku bersabar konon dia akan brubah....

Satu ja aku pesan...
x semestinya org yg kita syg kita akan miliki....
bg aku cukop la dia bhagia...
Jadi aku lepaskan dia utk dia kecapi kebhagiaan dia...
korg mesti x percaya.
aku masih sygkan dia tp aku memilih hidup berseorgn ..
sbb aku sedar dia bkn untuk aku....
aku masih ingat lagi kata2 dia...
Yg aku x mampu beri kebahagian kepada dia...
sbb tu ja jd alasan utk kitaorg putus....
Tp sbnrnya dia da ada pilihan ati...^__^

Akhirnya aku ambik keputusan menghilangkan diri...
aku xnk menganggu kebhagian dia...
Aku amat berterima kasih dgn dia la...
sbb jdkn aku seorg yg tabah...

Aku br2 ni dpt tau dia hadapi keadaan yg sukar...
Aku risau dia akan mempermainkn perasaan org ppuan lbh trok lg...
tapi aku yakin dia kuat hadapi semua ni...
aku nak nasihat dia t d katakan penyibok...
kang dia igt aku ada hati lagi plak kat dia...
haihh serba salah d buatnya....

paper pon aku mampu berdoa ja...
moga2 keadaan semua dlm keadaan baik....
jika jodoh kuat insyaallah akan bertaut kembali...
jika bkn ALLAH dah tentukan jodoh yg terbaik untk seseorg tu...


P/s: trima kasih krana pernah membhagiakan aku yg cerewet ni..heeeee


Tiada ulasan: