ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

TRY TO SMILE

Assalammualaikum,

hey..hey....
erm... aku just nak story citer agak sad la..
But its ok...
Aku ok jer...

Now 1.25 A.M (30/1)
aku x leh tido....
bkn arini je tapi hari2 yg lain...

Herm......
Klo korg la kan...
D tempat aku ape korg nak buat???
hahahaha
cite x lagi dah tnya..hahahah

Xperlu la citer... sbb x penting pon...
Klo la kebahagiaan ni boleh beli aku beli untuk ko wahai sahabat...
tapi aku insan biasa....
ada kelemahannya....
mungkin ini sahaja cara aku beri kebahagian pada ko...

Aku nak ko bhagia n hidup seperti org lain...
Bila sekali aku buat keputusan aku xkan menoleh n menyesal...
Wpon hakikatnya aku akan menyesal...
Aku mampu memujuk hati ini...
aku yakin aku masih kuat...
walaupon hakikatnya rapuh...

Terang2 dia memilih kamu...
Jadi buat apa aku dsisi dia lagi...
Aku hanya mampu berdoa...
untuk kebahagiaan kita semua...
Sakitnya x perlu d tnya...
Kerna semua pernah merasainya...

SYIFA adalah PENAWAR
ya..
itulah aku...
harap aku mampu mengubati luka anda semua...
aku x mampu berbohong..
tapi aku mampu menyembunyikannya...
hehehhee...

masa akan berlalu..
Segalanya juga akan berlalu...
jika kita sayang seseorg itu...
kita sanggup buat apa saja...
antara dia dan kamu..
aku memilih kamu...
aku lebih syg kan kamu...

Aku telah kehilangan kamu selama 2 tahun...
mampukan aku kehilangan kamu lagi..
semestinya TIDAK....
hilang SAHABAT lebih perit dr kehilangan KEKASIH..

Aku akan terus tersenyum untuk org sekelilingku...
kerna engkau mampu.. aku yakin aku juga mampu...
Hidup kamu lebih mencabar dari aku...
Aku hanya nak kamu merasai kebahagian....
bkn keperitan.....
Derita yg lalu cukop membuat kamu SERIK dgn DUNIA...
aku x mahu kamu benci diri kamu sendiri...
Sbb kamu d cipta terlalu indah oleh-NYA

Aku dah biasa lalui perasaan ini...
Ini adalah ujian yg Allah nak beri pada aku...
aku yakin aku mampu laluinya....
Aku tahu....
setiap apa yg kita lepaskan or korbankan..
pasti Allah akan mengantikan @memberi sesuatu yg lebih lagi...

Mohon padanya.. n berharap semoga DIA adalah benar...
Aku percaya perasaannya pada kamu benar...
Aku dpt merasainya...

Aku mengundur diri bkn kerana apa yg telah dia lakukan...
Tapi apa yg telah dia nyatakan pada kamu...
Secara jujur...
Aku cuba menghalang perasaan ini..
Kerana suatu ketika dulu aku pernah percaya n mengharap...
Kini aku juga masih percaya yg dia telah berubah n mengharapkan kamu...
Aku semakin yakin bila dia nyatakan hasrat hati nya pada kamu...

Aku x berhak menghukumnya...
kerana dia telah pon terima hukuman itu...
Secara tidak sengaja...

Jika dia mampu buat engkau bhagia...
Aku akan cuba sedaya upaya membantu kamu...
Engkau senyum bhagia cukop untuk aku rasa bhagia juga...
^___^


Semoga kita kwn kekal hingga akhirat...aminnnnnn


Tiada ulasan: