ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

TERKUNCI KEMBALI

Assalammualaikum,

YA ALLAH...
Hati aku semakin parah...
Lemahnya aku ....
Aku pohon kekuatan dr mu...

Pintu hati aku yg dulunya mula terbuka...
Skang tertutup kembali..
Siap aku mangga lagi...hahahaha

Kenapa aku takut menerima seseorg...
Sbb aku x kuat menaggung kesakitan...
Bila da sakit....
Aku akan terus sakit.....
Lama sakit aku ni ambil masa untuk sembuh....

Bila hati ini x mampu berfungsi lagi...
hanya tuhan sahaja yg tahu...
kesakitan aku hadapi...

Aku mohon doa dr-NYA...
Tarik lah nikmat rasa CINTA n SAYANG n SUKA pd seseseorg yg BERGELAR lelaki...
Aku mohon hapuskan semua rasa itu terhadap kaum adam...
Sehingga aku berusia 27 tahun....
Aku inginkan masa untuk UBATI hati n perasaan aku...

Aku ingin gelaran yg dahulu...
AKU XDA PERASAAN...
yearp!! tapi aku bkn lesbian k!!!
aku gadis melayu TERAKHIR!!!

Bila aku boleh buat org yg aku syg itu bhagia...
Aku juga turut bhagia....

dlu aku mampu melepaskan seseorg yg aku syg untuk melihat kebahagiaan dia..
Jadi aku rasa x jadi masalah aku lakukannya sekali lagi...
Aku sentiasa mendoakan kebahagian org lain..
sbb kebahagiaan tu datang dr anda..anda.. semua..^_^



Aku x mau berebut sesuatu yg bkn hak aku....^_^



Tiada ulasan: