ALL ABOUT ME

LOVE IS STUPID
CRONIC_NIC a.k.a Nic Ishak

THE BEST TEACHER IS OUR PAST HISTORY ^_^

assalammualaikum...

Kadang2 aku tergelak baca entry blog aku yg frust2 ni....
yela aku malu nk citer kat org yg aku dah putus cinta bekali2...
tapi kat sini la... aku nk coretkan segala kisah idup aku...
kebanyakkannya benda yg sedih2 jela...
yg happy2 tu bleh kira...hahaha

Apa yg jadi dlm perjalanan kehidupan aku semunya telah terbayar...
Skang aku bhagia dgn kehidupan aku...
jap je ok....

sbb da lama aku buang hati aku....

aku pegang kata2 arwah nenek aku....
doakan benda2 yg baik ja...
wpon dia pernah buat jahat dgn kita jgn sesekali dendam..
slalu bepikiran baik... memaafkan mereka semua...
Insyaallah jika sesuatu yg kita impikan x d miliki oleh kita...
myb ALLAH akan mengantikan sesuatu yg lbh baik lg....
Percayalah ALLAH xkn pernah tgglkan kita...

bak kata org benci tanda cinta...
so jgn sesekali benci org okehhh....
klo pernah syg, cinta n suka...
simpan ja tros prasaan tu...
x salah kita simpan...
sbb cinta ni anugerah tuhan....
bkn suka2 kita nak...
suka2 kita buang....
ambil masa untuk nutral kan semula perasaan tu...

plesss... la...
jgn sesekali crita keburukan EX korg tu pd org lain....
korg sedar x... dlu korg pernah syg dia....
korg x crita pon org dah tau...
so x yah nk luahkan perasaan sana sini...
bkn dpt baiki keadaan pon..
so redhoooo je la...
kesimpulannya....

Berdoa smoga org yg kita syg tu bhagia...
Insyaallah Allah akan bg kebahagiaan yg lain pd kita....


P/s: aku blajar bnyak dgn masa lalu aku....



Tiada ulasan: